Soms loop je met vragen over opvoeden of opgroeien waar u zelf niet uitkomt. Dan kunt u altijd terecht bij de ouder- en kindadviseur die verbonden is aan de school. Als u zich zorgen maakt, is het fijn om daar even met iemand over te kunnen praten. De ouder- en kindadviseur luistert en bespreekt samen met u tips waar u verder mee kunt.

Contactpersoon van het ouder- en kindteam Westerpark is voor onze school: Saida Fouradi. Zij is niet aanwezig op school maar via mail s.fouradi@oktamsterdam.nl en telefoon 06-42743212 bereikbaar.

Natuurlijk gaat de adviseur vertrouwelijk om met de informatie die u geeft. De ouder- en kindadviseur maakt deel uit van een Ouder- en Kindteam. In dit team werken jeugdartsen, jeugdverpleegkundigen, jeugdpsychologen en assistenten. Als het nodig is, kan de adviseur dus alle hulp regelen waar uw gezin behoefte aan heeft.